Maniac

Nu passar jag på att dela med mej av bilder som annars är ganska pinsamma av sej, men ibland kan man vara lite galen framför webcammen. Ska äta äppelpaj o se på lite tv, sedan ska jag försöka göra läxor o sedan tar jag natten, så enjoy o få ett gott skratt!


Vackert värre.... jag ser ut som en insekt.. eller en grönsak, avgör själva!


Försöker vara ledsen, ni ser ju hur bra jag är att fejka.


Har ser de ut som jag varit på platik kirurgi, markerade kindben o höjt ögonbrynen, haha!


eh jaa... no comments....




Hahah, denhär bilden tar nog priset! :)

Gå o sov tidigt idag så ni orkar, imorgon är en ny dag!
emppu


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka bloggar tycker du är enklast att läsa om du får välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

2010-02-08 @ 22:13:44
URL: http://gamhov.blogg.se/
Postat av: Jojjosjuklingen som e dum o komennterar på sin egen blogg men ja måst bara

Domdär bilderna e bara för underbara !(;

2010-02-08 @ 22:45:36
Postat av: Miss C

Härlig banner ;D

kika gärna in hos mig! Kram C ^^

2010-02-09 @ 07:50:35
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0