You need to know what to do with your life even if it's impossible

helou, jag var just på en långpromenix o nu e jag hemma. Oj va de e kallt. Jag längtar såå till v.10 då vi far till grancanaria, tiden går så trögt så man hinner dö, haha nej men nu e de 2 vanligajävligtjobbiga veckor sedan e de prao e sedan så en jävlig vecka igen o så sportlov ! Wooho! (länge tills!) Jag va till stan idag jag hittade nog en hel del som tygskor till resan o lite annat men jag tar bild på allt imorgon/onsdag o lägger upp de då, jag har tidig träning imorgon så de blir säkert kvällsuppdatering.



/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Haisuuu

Mela e mikkon XD :P

2010-02-03 @ 08:09:40
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0