Älskar "the feeling"

4:e lektionen i skolan så var vi i gympasalen o fick information om olika skolor vi kan välja efter högstadiet. Där fanns godis o nå grönsaker + dipp, nam! Hahah, klart att vi tog en massa broschyrer o så, men godis fick man väl också ta massor av?
Sedan efter skolan rusade vi till jojjo o sedan for vo med 15.20 bussen till stan. I stan träffade vi min kusin erika, hon skulle färga håret idag, hoppas de blev bra! Sedan for vi till subway o åt, nam så gott! Sedan shopping, shopping, shopping, oh vad jag älskar den känslan! Till slut for vi till citymarket o köpte glass o sedan skyndade vi oss till bussen. Kom hem ca. halv 20. Tack för en rolig dag på stan joj, med dej var den guld! ♥

Här kommer min shopping:

h&m, så söt!


blåvit randig tröja/klänning från h&m, gillar vanligtvis inte blå, men jojjo fick mej att pröva denhär o nu e den min!


gina tricot


tuggummi kan jag inte leva utan i skolan, behövde köpa ny påse eftersom den gamla tagit slut.


prövade en sånhär men den var vit o gillade den men nu när jag såg denhär så nästan älskade jag den! Hoppas jag hittar nåt att matcha den med, jackan e från h&m.

Tror att de var typ allt från denhär gången.

/emppu


Kommentarer
Postat av: LINN

varsegod! ja det är väl sådär.. hur är det själv?:)

2010-01-27 @ 22:36:46
URL: http://linnplockepinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0