Let's kick it !

hejsu, jag orkade inte blogga igår, de va en massa jag måsta göra så jag hann inte, så igår så va jag på morgonträningar o sedan till butiken o så for jag till sarah o var där hela kvällen. Idag så ha jag hunnit med en massa tråkigt haha, jag har dammsugit hela hust o vari ut me hundarna o laga broiler/kycklingsallad, muums ! nu ska jag laga mej färdig för dansen som börjar IDAG, emppu o jag börjar dansa city jam idag fyfan att jag har längtat inför denhär dagen wooho ! Men nu blir de bara två dagar lediga från träningar men de gör inte ett piss jag får åtminstone inte tråkigt, toppenhumör idag ! de går inte att ladda upp nå bilder eller någo musikvideos, blogg.se e no lite trögt ibland ..
/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0