Vi bryr oss

Tänkte att jag skulle riva bort nå tapeter från mitt rum men de var så mycket annat som måste göras o tiden bara rann iväg! Nåja, hann ju riva bort en tapetbit men hade nog tänkt göra mer, måste spara det till någon annan dag. Har gjort religions läxan o så har jag pratat med jojjo bland annat.

Nu över till något helt annat! Det är bra att någon vågar uttrycka sina åsikter om vår blogg! Vi tar till oss kritik bara så ni vet. Så fråga på bara om de är nåt ni undrar över! Såhär löd iallafall kommentaren:

Anonym om Curls + make up:
Kan du inte ta några bilder i färg, alla dina bilder är svartvita!

12 Januari, 16:26

Jag tänker såhär, jag har faktiskt inte tänkt på att jag har ganska mycket svartvita bilder på mej i bloggen. Det är först nu jag kommer att tänka på det, o ja, kanske du har rätt. Kanske har jag en sånhär svartvit- fas eller vad man ska kalla det. Men jag ska försöka ha de i minnet att jag ska ha mera vanliga bilder så tack för kritiken! Hoppas du lägger till ditt namn nästa gång :)

Nu ska jag fara o äta gröt!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0