Chupa chups

Åh vilken härlig kväll! Efter maten så for vi en sväng genom gina tricot o så var simone tvungen att åka eftersom hon skulle på fotbollsträningar. Jojjo, becca o jag fortsatte vår väg till citymarket o köpte en massa slickepinnar o så for vi o sitta vid hoviskabryggan. De var riktigt skönt att ligga där o snacka om livet. Vi for också o doppade tårna. Sedan gick vi igenom stan o åkte hem.
Då vi for till stan så regnade de men sedan på kvällen sken solen igen! Därför bytte jag från klänning till leggings o längre t-shirt eftersom jag trodde de skulle bli dåligt väder, så fel jag hadde. Jojjo laddar säkert upp någo bilder senare.





puss
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0