don't stop baby don't stop baby

javet inte vad blogg.se har haft för fel på sistone men jag slipper inte in men nu är de fixat. Efter gymmet så hoppade jag i duchen och for till fammo en stund, sedan kom sarah hit och vi åt kycklingsallad och nu då hon har stuckit så funderade jag att fixa naglarna för en gångs skull. Idag är min sista lediga dag, alltså på måndag börjar jag jobba igen från kl. åtta på morgonen, de lockar inte rikigt men livet är hårt. Nej nu ska jag inte klaga för mycket, goodnight and sleep tight!


/jojjo

Kommentarer
Postat av: sarah

Älskar dendär salladen, förutom att stark mat är min svaga sida :D haha!

2010-08-01 @ 10:52:00
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0