Oh mamma mia

Nu är jag hemma från bion o den var jättebra men störande då nån bakom en börjar prata i telefon rikitgt högt o man blir så himla störd fast folk bad denhär personen att gå ut eller sluta prata i telefon så blev det bara värre men annars så var det riktigt mysigt. Idag steg jag upp halv tre heh o sedan kom mamma hem och vi drack latte o såg på sex and the city, kändes bra !
Får se vad som händer imorgon, sov så gott alla men jag ska nog vaka ett par timmar ännu!
Bara en sak till, jag har märkt att min mage inte tål mjölk eller glass mera utan min mage blir helt uppochner o jag mår skitdåligt av de, fy då vi var o köpte ben&jerrys till bion så då jag hade ätit en del så mådde jag rikitgt dåligt, synd för vem älskar inte glass ?


/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0