Somebody tell me

Oj, det är först nu jag är hemma igen, därför har det blivit dålig uppdatering! Efter lunch så for jag till fammo&faffa. Plockade jordgubbar o hallon o på kvällen for jag till jojjo. På vägen dit så började de plötsligt regna riktigt häftigt men som tur var så sprang jag in i tunneln o snart var regnskuren över. Hemma hos jojjo kollade vi bland annat på sex and the city avsnitt o mumsade i oss en massa gott! Jag mötte inte en endaste själ då jag gick hem, självklart såg jag bilar som körde förbi men de kändes ändå väldigt tomt. Men lika bra att de var lugnt på gatorna då behövde jag inte vara nervös över att gå hem.
Imorgon blir de tidig väckning även fast det är lördag!

Sov gott♥
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0