That got me ten feet off the ground

Jag har varit med fammo hela dagen och kört till replot och så var vi och åt på fransmanni, jättegott!
Då vi körde förbi replot kunde jag ju inte låta bli att svänga in vid lotti, de var jättekul att träffa henne för jag har inte träffat henne på himla länge så de blev en lång kram!
Jag hade en massa kläder på mej på morgonen för de såg så mulet ut men då vi kom in till stan var de helt otroligt varmt, jag trodde jag skulle dö!
Nu tänkte jag ligga på soffan en stund och sedan ut med hundarna och en sväng till gymmet ikväll, hörs!


/jojjo

Kommentarer
Postat av: erika

Ni är utmanadade, kolla in min blogg ;)

2010-07-09 @ 18:22:35
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0