Sommarens reor

Sommarens reor blir på flera ställen mindre än förra året. Vissa butiker har redan börjat med sommar reorna men de flesta butiker börjar efter midsommar - i slutet av månaden. Läs hela artikeln här.

Förra året så orkade jag inte trängas med folk då rean började o därför så fanns de ju inte så mycket kvar när jag äntligen for till stan för att fynda. Frågan jag ställer åt mej själv nu är: Hur ska jag göra detta år? Jag har som sagt en inköpslista som bara blir längre o längre o jag tänkte: Ska jag köpa grejer lite i taget, se till att de är i rätt storlek o inte göra en massa impulsköp? Eller, spara hela listan tills sommar rean börjar, rusa som en galning på stan, armbåga mej fram o misstaget jag garanterat kommer att göra: impulsköpa.
Okej, ni ser ju säkert redan nu vilken sida jag står på. Jag tycker verkligen inte de är något fel med sommar rean, inte alls. Men snälla människor (kanske de bara gäller finländare?) försök uppföra er, sommar rean är ingen ursäkt för att vara oartig o visa att ni har lite vett o etikett inanför skallen! :)



//emppu


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 20:55:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0