What a feeling

Idag så kollade vi 2 lektioner på film på modersmål. Sedan blev de lunch o efteråt så for vi till botniahallen för att öva på medleyt. Allt gick inte så bra så vi kommer att missa en del av temadagen imorgon eftersom vi måste öva. Vi fick sluta lite tidigare o genast efter skolan så for jag o jobbade.
När jag kom hem hann jag äta lite mat o sedan hämtade vi upp jojjo o så for vi till stan. Vi for till citymarket o köpte lite smått o sedan till Gloria. Jag hade höga förväntningar på filmen Sex and the city 2 o de överträffades! Jag tycker själv filmen var jättebra! :) Jag kände igen mej själv i vissa situationer o jojjo sa: dedär är bara så du, haha! Efter bion så satt vi o chillade en liten stund på stan. Här kommer bilder.


tummen upp! på bilden ser ni också mitt nya halsband som jag fick till födelsedagspresent, tack!






j*vla ankfötter sa jojjo då jag spärrade med tårna i vädret i citymarket, många vände huvudet o tittade på mina fötter. Efteråt då vi satt var jag bara tvungen att göra de, bara för jojjo tyckte de var irriterande, heh.




kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0