Det "poppar" i mitt huvud

Klockorna flyttades ju en timma framåt idag, känner mej förvirrad, haha! Ute är det +2 grader och det regnar, inte drömvädret men snön smälter och våren kommer jippie!

Ni som också bloggar kanske känner igen er eller så händer det kanske bara för mej. Ibland kan jag ha en känsla att jag har absolut inget jag kan blogga om, men oftast just då man ska gå o lägga sej eller är i skolan eller på någon plats där det inte finns datorer då plingar "poppar" det upp en massa ideér i mitt huvud. Då tänker jag, gud va bra, de ska jag blogga om då jag kommer hem! Vad har hänt då man kommer hem? Jo, jag har glömt bort precis allt. Borde jag ha ett block där jag skulle skriva upp mina ideér? Känns lite fånigt faktiskt men det skulle kanske vara bra för mej.

Vilket inlägg, ni får ursäkta mej, haha.
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0