I just can't leave that place it hurts, I want to get back to my paradise!

hejsan svejsan, jag e hemma nu för nån stund men sedan vill jag verkligen tillbaka, de va ju så varmt o skönt äh de går inte att beskriva de var bara så skönt o jag skulle gärna fara en stund till. Jag sätter bilder på shopping o allt annat imorgon om jag hinner för pappa fyller imorgon, jag orkar inte nu för nu e jag så trött så jag ska bara hoppa i duschen o sedan o sova. Har morgonträningar imorgon så huh, jag har inte varit på träningar på 5 veckor nu så de börjar nog kännas att de smakar med lite träning nu men jag e så långt efter o vi har tävling efter bara nån vecka o så har vi våruppvisning veckan efter så de kommer bli jävligt stressigt.


/ jojjo

Kommentarer
Postat av: sarah

äntligen e du tibax :)

2010-03-13 @ 10:29:21
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0