I should had bang bang

hejsan svejsan, min dator har varit död i typ tre dagar nu så jag ha inte kunnat blogga men nu e jag tibax o borta soon för vi far imorgon till helsinki o sedan gran canaria. Igår så va jag med emppu till stan o amarillo, jag köpt nu inte så mycket typ bara babybalsam + grå fleecehuppari till flyget imorgon. Idag har jag bakat bröd o packat tvättat kläder o sånt, imorgon ska jag till stan o köpa nytt shampoo o balsam o en subway sallad som jag kan äta sedan då resten av familjen äter nått annat typ på hesburger, jag hatar hesburger eller hamburgare över huvudtaget, ick.
Jag ska nog försöka blogga imorgon före jag far iväg.



/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0