Diss

2 sista lektionerna var chill idag sedan gick jag hem. Hemma så hann jag bara äta mellanmål o sedan for jag o jobba så nu är jag hemma igen.

Nu över till något helt annat.
Som ni kanske vet så är eurovision song contest semifinalerna på gång. Finland slapp ju inte till final, jag tycker att de är lika bra det. Jag dissar verkligen låten, kan inte ens lägga upp den på bloggen eftersom den är så dålig. Det har ju också gjorts en parodi på "kuunkuiskaajat" och t.o.m Parodin är bättre än orginalet. Finland borde verkligen skärpa sej!

usch, *suck*

//emppu


Kommentarer
Postat av: Patrickkaia

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-06-27 @ 11:01:19
URL: http://patrickkaia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0