It was my night

Tänkte berätta lite mer om igår. Jag firade min födelsedag igår eftersom de kan hända att jag jobbar då jag fyller i juni om jag får sommarjobbet alltså.

De kom igår ca. 19- tiden med sina vespor/mopon. När alla hade kommit så öppnade jag presenterna. Fick bl.a. smycken, presentkort, hårspray o dominokex. De är ett interntskämt just dedär med dominokexen.
Efter vi ätit jordgubbstårta så for alla ut o körde en stund. Grannarna hade nog något att titta på när klänningar flög upp, långa hår fladdrade i vinden på en massa snygga flickor!
Väl inne igen så sjöng vi singstar o sedan blev de tjejsnack som också spårade ut lite ibland (ganska så ofta), men de var kul.
Tack för att ni kom, hade en underbar kväll! ♥





Jojjo var fotograf, så bilder kommer!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0