Sista delen från åland: 8 maj

Dehär är troligtvis de sista detaljerade inlägget som jag skriver om ålandsresan, hoppas ni tyckt att det har varit intressant läsning.
Den 8 maj
Vi gick o lade oss ganska sent, men så blev de ju varenda kväll på denhär resan o steg upp tidigt. Vi gick till frukostbuffén lite efter klockan 8, nam så gott de var! Älskar att äta frukost på hotell o liknande. Efteråt så for vi till tax free. Ca 10 kom vi till helsingfors. Så började bussresan genom Björneborg. De flesta var nog trötta o vissa stunder var de riktigt tyst då vi vilade/sov en stund. Vi kom till skolan lite efter klockan 17.




hihi, godis

Jag lärde/upplevde mycket
• jag åkte färja för första gången i mitt liv. Också mitt första besök i Åland.
• Åland är vackert o människorna är jättetrevliga. Minuset skulle vara att de inte finns så mycket att shoppa där.
• Överlag så var allt så himla kul o fina minnen har jag fått.
• All musik! Vi sjöng, fick uppträda, höra på live band. Jag älskar musik.

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0