Torsdagen 6 maj

Nu kommer lite vad som hände på torsdagen! Vi kom ca klockan 01 till Långnäs om jag minns rätt. Vi åkte med buss till Vikingahallen där vi sov över 2 nätter. Innan alla hade packat upp o de hade blivit någolunda tyst så var klockan ca. 3 på natten. Vi skippade frukosten o sov lite längre istället. Klockan 11 hade vi lunch. Sedan hade vi soundcheck för låten Adiemus. Vi var också i stan en stund. Middag ca 16.30 på Ytternäs skola.


becca var hungrig på morgonen, snäll som jag är fick hon min smörgås.


oj oj, här har vi då min butik i åland! Nej, de är inte min, men jag har samma efternamn :)


glada tjejer




mjukglass i åland. Min är den gröna som är äppel. De gula är mangomjukglass o röd jordgubbe, nam!


simone&sara



//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0