En trevlig dag

Hej! Oj vad denhär kvällen gick snabbt alltså! Skolan var som vanligt, bara att de var kallt inomhus, undrar om jag överlever imorgon... Ja just det, imorgon har vi ju tema dag "suit up day" alltså vi ska klä upp oss finare än vanligt. Jag hoppas många hakar på denna gång! Sedan efter skolan så kom jag hem, grabbade plånboken, körde iväg och tankade och sedan till stan. Där mötte jag o jojjo upp Sara vid Wayne's coffee. Vi satt där och åt riktigt gott o pratade. Plötsligt var klockan 17.45. Det var roligt att ses och vi ska komma ihåg och göra det snart igen nångång!
Sedan så for vi till bokhandeln o jojjo köpte en massa böcker. Jag köpte ett par örhängen från h&m som jag kollat på några gånger, (bild kanske kommer imorgon om jag hinner) foundations. Min vanliga från Loreal och en ljus från Lumene + lumene ansiktsvatten.

Klockan är mycket och än har jag mycket att göra. Hinner inte packa idag så måste göra det imorgon, panik!


//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0