Jag har haft ett underbart höstlov!

Hejsan! Nu är jag hemma, har ni saknat mej? Jag hoppas ni har haft ett riktigt bra höstlov! :)
Vi kom hem runt 3-tiden igår så ni förstår nog säkert att jag inte for till skolan idag. Jag ska börja packa upp väskan, fota allt jag köpt, eller kanske inte allt godis, ni skulle bli alltför chockade! Måste ju ladda upp ett förråd av sånt som vi inte har här i finland. Jag kommer att skriva mer vad vi gjorde, det var full rulle hela tiden men några dagar till skulle nog ha suttit bra så skulle vi har hunnit med mycket mer! Jag kunde inte ha fått ett bättre höstlov, helt underbart!
Som sagt, jag skriver mer och bilder kommer!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0