not my day


hon ser ju helt amazing ut här , wow!
Efter spanskan så for jag till fammo o åt en massa mat o sedan kl 13.55 hade jag tandläkartid vid hvc men som vanligt så var de försenade 40 min(!) så jag fick ju sitta där i en evighet o sedan hade dom glömt bort mej, ah va arg jag blev jag sitter ju inte där för skojs skull heller!
Sedan kom jag hem o vi for till musti&mirri o köpte kattmat, sedan for jag till gymmet på bodyattack men nehej där slutade inte min otur inte utan efteråt då jag skulle hem så öppnas inte min pizzabox o jag har mina handskar o hjälm i den, ah jag blev så arg så jag skulle ha kunnat strimla hela skiten med tänderna !
Nåja mamma kom dit o jag hitta en hjärnstång bak i bilen o så fick jag upp den till slut o nu e jag hemma, nu känner jag mej som en istapp så nu ska jag ta en lå-åång varm dusch !
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0