Schema för vecka 41

• Måndag: Skola, jobb och violoinlektion

Tisdag: Skola. Sedan ska jag och jojjo möter upp Sara kl. 16. Vi ska väl ta en fika på Wayne's coffee eller annat mysigt! Ska bli kul att få ses igen!

Onsdag: I skolan får vi ut betygen tror jag. Det är också tema dag i skolan. Kl. 15.30 musikteori. Middag med klassen på Amarillo kl. 18. Måste komma ihåg alltså!

Torsdag - Lördag: Lady Gaga monsteball tour på torsdag, finally. På fredagen blir det säkert en del shopping och säkert annat roligt (hoppas på en massa shopping, det kliar i fingrarna!) På lördag vet jag inte så mycket planer än men så småningom ska vi börja komma tillbaka till smedsby.

Söndag: Blir säkert en massa läxläsning så jag inte lämnar så mycket efter. Städning och kanske en sväng till gymmet om tiden räcker till.

Jag tycker det låter som en toppen vecka, eller hur? :)

//emppu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0