Slottet

På lördag hade vi alltså dop. Vi blev hämtade med mini-bussen och for iväg till slottet. Vi hann också se kronjuvelerna och kronan i slottet. Sedan började dopet i slottets äldsta byggnad St Margarets kapell, fint dop!
Varje dag (utom söndag) klockan 13 avfyras the one o'clock gun, men själv missade jag det alltid.
Då vi for tillbaka så åkte jag o Erika med i min fasters bil istället med Ethan. Vi var påväg nerför en backe så var vi tvungna att köra jättelångsamt eftersom de kom så mycket turister emot oss, då ser jag hur några kineser börjar ta foton på oss, tryckte kamerorna mot glasrutan, de trodde säkert vi var "kungligheter" eller något, roligt var de! Dopfesten hölls i en golfklubb. Sedan på kvällen åkte vi ut till vattnet till en restaurang. Jag åt för första gången Fish and chips, det var godare än vad jag trodde det skulle vara.










snygga skor!




demonstrationerna pågick






fish and chips!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0