Chocklad, någon?

Jag har faktiskt inte haft hemma så mycket godis men nu har jag massor. Vet inte riktigt om jag vågar lägga upp hur mycket jag faktiskt har. Saken är den att jag fått presentkort till en butik som säljer bl.a. choklad, olika te och kaffesorter o sånt. Tyvärr ska butiken sluta vilket betyder att jag var tvungen att använda hela mitt presentkort genast. Det betyder jag har massvis med choklad hemma. Jag älskar choklad! Vit- och mörkchoklad, men också mjölkchoklad är gott. Nå, eftersom det här är ingen hälsoblogg så vågar jag lägga upp bilderna. Jag är fortfarande chockad, jag tänker, är det här verkligen allt till mej? Någon som skulle vilja ha lite? :)





//emppu

Kommentarer
Postat av: Sus

Du ska veta att jag alltid finns här om du behöver hjälp...haha

2010-09-19 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0