prim, sekund, ters, kvart, kvint

Slutade skolan för ca. 1 timme sedan. Det blev så att alla slutar cirka kl. 12 idag eftersom högstadiet också skulle det så att alla hinner hem med bussarna. Första lektionen hade jag psykologi och sedan en kort rast och efteråt var det dags för engelskaprov. Alltså jag var så nervös under rasten så det är inte sant, vet inte vad jag hadde för fel. Jag hade tagit med en massa provpapper i 2 olika rutformat så jag var beredd o så kom jag fram till att man behövde ju bara använda ett endaste papper! Nåh, bättre att ha med för mycket än för lite. När man var klar fick man åka hem. Nu ska jag öva lite o sedan far jag iväg på baslektion!

ha det bra!
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0