1 april

Det är fredag idag, min vecka har gått jättesnabbt men de ska bli skönt med veckoslut. Idag övade alla vi som har musikkurs 2 på sångerna vi ska sjunga nästa fredag. Tyvärr så kommer jag själv inte att sjunga då eftersom jag är i helsingfors. Japp, om en vecka sitter vi i tåget, yey! På samlingen så fick vi lyssna på valdebatt, det var intressanstare än vad jag trodde. Förstår mej inte så mycket på politik.
Nu har jag ätit sallad och blåbärskvarg. Jag har verkligen fastnat för att äta sallader nu, men de ska nog innehålla något kött också :)

Har ni lyckats med era aprilskämt? Jag försökte, men jag kunde inte hålla mitt ansiktsuttryck normalt, har dåligt pokerface!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0