2 weeks


Igårkväll hade jag 38.6 feber och idag på morgonen hade den sjunkit till 38 så jag kännde mej som en död korv men jag kunde inte stanna hemma hela dagen för vi hade samhällsprov, som gick åt skogen riktigt ordentligt men man kan ju försöka en gång till sedan på omtagning, får se. Efter provet for jag hem och då funkade inte internet hemma så jag for till mamma. Internet kommer inte att fungera på två veckor där hemma så jag ska fixa några tidinställda blogginlägg, mina dagar kommer väl nog ändå inte handla om så mycket mera än: skola och gym that's it. De kan hända att jag kommer hit till mamma och laddar upp lite blider från veckoslutet. Nu ska jag ta en stor kopp honugste och två burana och kolla på nyaste avsnittet av desperate housewives (äntligen, jag har väntat i en evighet !) men vi ses om två veckor !
ha de bra för de kommer jag !
/jojjo


Kommentarer
Postat av: Josse

Oh vilken söt kisse! :D

2011-04-05 @ 21:01:19
URL: http://vildkattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0