Beautiful weather

Det var verkligen svårt att stiga upp ur sängen idag, men som tur så hann jag till skolan i tid. Hade en helt vanlig skoldag fast på gymppan for vi med buss till sports club. Det är ju så mycket större än lady line, kom inte alls ihåg att det var såå stort! Roligt var det där iallafall. Sedan gick jag o jojjo in till stan men vi hann inte med bussen så vi fick lov att vänta på nästa. Vi for in på wayne's och drack en kaffe. Sedan var jag tvungen att fara till skolan eftersom jag hade min cykel där och så var det bara att cykla hem. Det är så fint väder där ute så jag far ut och njuter av att det ännu är ljust fast klockan är såhär mycket. Far ut ni med!

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0