pink fluff ánd gorgeusness


hey jag har haft en superdag verkligen. Var till stan med mamma på en latte till waynes och sedan for jag och köpt dendär peakhupparen som jag har gnällt om i flera veckor + lite hårprodukter. Mamma hade beställt ett paket från H&M med 2 shortsdressar och(kommer vara apsnyggt till låga vita/svarta converse och en kofta på sommaren) ett par skor men de passade inte alls. Jag hade sagt att jag gillade dem o så hade hon betsällt dem som en liten suprise åt mej o de sitter som ett smäck(alltså shortsdressarna) gissa om jag blev glad? Jag kommer att leva i hela sommaren, supersköna, enkla och underbara.
Jag pratade just med emppu o hon mår inte värst bra men hoppas hon mår bättre snart. Jag skulle kunna prata med henne hur länge som helst i telefon, helt omöjligt att sluta om man inte måste måste göra nått, krya på dej!
Nu ska jag laga tacopaj och umgås med min mama.
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0