Heaven help me

Jag kan börja med att skriva att gårdagen för mej var verkligen LÅNGfredag! Förlåt att jag inte bloggade, känner mej dålig för det nu men det var de sista jag kunde tänka på igår. Jag vaknade upp igår morse efter att ha sovit någolunda bra, men min mage var fortfarande sjuk o crazy. Då jag satt vid köksbordet och skulle ta ett par tabletter började allt runt om mej bli mörkt och jag började hyperventilera. De var väldigt nära jag skulle ha svimmat. Det är en av de värsta känslorna jag varit med om, även om hela situationen för mej är ganska suddig...usch vilken känsla det var och jag var så rädd. Med tanke på att jag endast hade druckit lite vatten sedan dagen före så var det kanske inte så konstigt. Gårdagen blev som sagt otroligt lång, med ganska mycket smärta. Min mat bestod av: te med mycket socker i, saft och en barnmatsburk. Kände mej eländig. Jag fick helt enkelt ändra mina planer och stanna hemma. Denhär natten frös jag så otroligt och sov inte särskilt bra så jag känner mej matt. Mina vänner, ni som verkligen förstår och tänker på mej, tack ♥

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0