I love latte




skumma bilder yes javet men jag har bildbrist, sorry.

Tjena tjena de var länge sedan sist. Livet utan internet är aptråkigt men idag efter skolan for jag hem, åt en banan och sedan på mattetimme in till stan. Efter det tog jag en latte med mami på wayne's och kollade på peakhuppare men jag kan inte bestämma mej. Tjockt eller tunnt tyg? Sommar eller vinterhuppare? babyblue/pink eller marinblå eller chockrosa eller turkos? Man blir ju galen. Men nästa vecka då ska jag köpa en yes, nu ska jag nog dra mej hemåt, som alla förstår så är jag hos mamma för de är de ända stället med internet just nu så nu ska jag lida i en vecka till och så finns internet och jag kan börja blogga vanligt och kolla på alla serier igen och ladda upp bilderna från helsingfors.
PS. de kommer fortsätta att ploppa upp tidinställda blogginlägg, men ha de bra !
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0