Otur

Kan berätta jag haft en väldigt lång dag idag. Jag kan inte förstå hur jag kan känna så många känslor på samma dag. Jag har skrattat, varit lycklig och faktiskt nöjd över mej själv. Medans senare på kvällen har jag kännt mej ledsen, gråtit och nästan lite deprimerad. Jag vill skriva mer om min dag och det är väl det en blogg är till för. Nåja, efter skolan kom jag hem, åt och övade. Sedan for jag till gamla vasa och spelade min första violinexamen. Det gick bra, jag fick mycket beröm och bra kritik. Även om dehär inte har något stort värde för andra människor så är det ett stort framsteg för mej. Efter ett tag där hemma så var jag tvungen att fara till sjukhuset p.g.a. olika skäl. Eftersom jag var sjuk över hela påsken och inte haft något bra aptit så har mitt immunförvar blivit dåligt som gett problem åt mej hela denhär veckan. Jag har försökt dölja smärtan hela veckan men idag så gick det helt enkelt inte. Jag ska äta antibiotika nu i 10 dagar och hoppas att efter allt detta som hänt mej under senaste tiden, att jag äntligen ska börja må bra och få träna igen.
Life is great. Först missar jag påsken, många baslektioner, jobb och nu valborg... Jag ska försöka att inte deppa, äta min strudel och dricka lite mjöd. Morgondagen kanske ändå blir underbar, det är ju valborgsafton


(förlåt för mitt långa inlägg, ville bara ni skulle veta var jag har hållit hus hela dagen)

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0