Träffade denna filur idag!

Hej! Idag hade jag som tur kortare skoldag, skulle aldrig ha klarat av skoldagen annars. Vi tänkte nästan missa bussen in till stan men tur att vi hann. Vi skulle ju träffa Sara. I stan strövade vi runt en stund och for sedan till wayne's coffee. Snart så kom Sara in genom dörren och där satt vi och fikade i ca. 2,5 timme. Vi hade mycket att prata om eftersom det var så länge sedan vi sågs senast. Det var jättekul och träffas igen så vi får göra om det sedan då vi har tid igen :)
Efteråt for jag o jojjo till gymmet. Jag tog det ganska lugnt eftersom jag fortfarande (!) mår lite illa, kanske jag skulle fara till hälsosystern? Njäääh. Nåja, jojjo är nog där och pressar fortfarande medans jag åkte hem, heh. 


Sara

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0