Great...!

Efter mycket om och men tog illamåendet så småningom över, som tur! Kändes som att jag skulle vara tvungen att spy där ett tag men som tur inte! Har "spyfobi" så jag pustade ut! Senare på kvällen mätte jag temperaturen och den visade att jag hade feber. Jag brukar aldrig ha feber så jag blev jätteförvånad, allt dehär kom så himla plötsligt. Jag känner ingen som skulle vara sjuk just nu. Perfect timing att bli sjuk just nu över påsklovet... ska vila mycket ikväll så jag orkar imorgon! :)

Jag hoppas ni har fått en mycket bättre start på lovet än mej!
emppu


Kommentarer
Postat av: janina

jag blev oxå helt plötsligt sjuk igår med över 39 graders feber men idag då jag vaknade så hade jag ingen feber alls ;o helt konstigt haha :D hoppas du mår bättre snart :)

2011-04-22 @ 09:19:22
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0