no no no no

Ska försöka skriva så positivt som möjligt, men jag är trött. Datorn har krånglat idag. Jag har försökt fixa problemet hela dagen men nej. De är inget fel på datorn men jag har ingen internetconnection. För ett litet tag sen så fungerade de en stund och jag blev glad så jag skrev ett inlägg. Då jag tryckte på publicera fungerade inte nätet och allt jag skrivit försvann...Min annars lyckade söndag känns väligt jobbig just nu (jag är väl datorberoende).
Nåjah! Jag kan hålla med jojjo, jag rekommenderar att se filmen Bridesmaids, en ganska humorfilm som passar bra att kolla någon regnig höstkväll. Idag fick jag sova ut, äta frukost och läsa. Sedan for jag på bodystep o combat, svettigt! Sedan dess har jag försökt fixa internet, men nä blää. Jag bloggar från familjens dator nu, så de blir ett bildlöst inlägg. Ska snart laga peeling o mask för ansiktet och gå och sova. Hoppas på bättre dag imorgon :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0