tisdag

Tumblr_lpxwoa2iza1qjritwo1_500_large

Tumblr_lkp16zjuwr1qehxhio1_400_large
Skolan var helt ok idag, men mitt schema för iår ser ut som ett helvete. Har inte en endaste håltimme  på hela året, jag kommer att dö helt enkelt buäh. Efter skolan tog jag en 45 min powernap och gick en promenix med doggisarna. Sedan hoppade jag i mina gymkläder och for till gymmet o såklart gick mina springbyxor sönder just då jag kör in på gården, eller dendär lilla dragkedjan nere vid benet den for sönder så jag får väl fara in till stan o köpa ett par nya imorgon då. Men jag for  på bodystep och bodypump (Pia gjorde den nya koreografin för bodypump som kommer ut först i mitten av september men de va skitkul program med lady gaga och sean kingston som musik, yey mina favoriter !!) Nu har jag varit i duschen och ätit och nu ska jag dricka en kopp te och se på the kardashians, gonatt!
jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0