Heart

Hej! Igår på biologitimmen fick vi undersöka/skära i gris hjärta och njure. Jag hade förberett mej på det värsta men det var ju inte alls farligt o inte luktade det så hemskt heller som jag trodde det skulle göra. Konstigt nog tyckte jag faktiskt att det var riktigt intressant! Presentationen på morgonsamlingen gick bra och vi hade fixat en present åt Roberto som tack, han verkade bli glad. På engelska gick vi till biblioteket och lånade en bok som vi ska läsa. Sista timmen har jag håltimme på fredagar så jag traskade hem. Skönt att få sluta lite tidigare på en fredag. Var trött då jag kom hem så jag tog en lång powernap och sedan på kvällen for jag till S. Jag kom hem så sent igår så jag gick genast och sova då jag kom hem. Idag blev det skönt att sova ut och sedan for jag på en liten morgonlänk. Det var lite halt men de gick nog. Nu har jag städat mitt rum, bytt sängkläder o fixat lite på pepparkakshuset. Det är skönt med en dag då man inte är tvungen att göra något speciellt. Men nu ska jag spela o lyssna på musik! :)
Ha en bra lördagskväll!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0