Let it snow

På engelska timmen fick vi se på film och det var jullunch i skolan idag. Sedan satt vi i datasalen tills vi hoppade på bussen till bowlinghallen. Hahaha, jag sög på bowlingen idag, missade nästan alla, nåjah jag tog de inte så hårt. Efter skolan gick jag hem och just när jag kommit hem ringer en vän och säjer jag ska komma o äta pizza. Sagt och gjort. Efteråt for vi på baslektion. När jag kom hem så bytte jag om och for till lady line, jag har inte hunnit gymma ordentligt på den senaste tiden då jag haft så mycket annat för mej men på jullovet så hoppas jag att jag har tid!
Nu sitter jag och dricker te och äter julchoklad.
Ni har väl inte missat att om man skriver let it snow på google så börjar de snöa :)
Funny moment
9GAG

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0