Wonderful day

Jag har haft en helt underbar dag idag!!
For till skolan vanlig tid och vi for med buss till kvevlax kyrka. Sedan i skolan fick vi julgröt, namnam. Efter maten gick vi till kulturhuset där treorna ordnade julfestprogram, riktigt lyckat. Här hemma så började jag städa lite och så for jag och jobbade. På kvällen så kom S till mej, hade inte sett honom på ett tag men nu är jag så lycklig!
Nu ska jag kolla en film och imorgon tänker jag sova lääänge, hihi.
Önskar er alla ett riktigt bra jullov!
puss
emppu

Kommentarer
Postat av: ▲sarajuuso▲

sv; tack så glad jag blir!



god jul och gott nytt år! kram ♥

2011-12-23 @ 11:33:42
URL: http://sarajuuso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0