En svart kjol

For till stan idag efter skolan. Kom fram till att jag inte behöver köpa nå böcker eftersom jag kan låna dem istället, jättebra för då spenderade jag mina pengar på annat! Eftersom mitt hårserum som jag köpt från frissan snart är slut så köpte jag nytt innne hos Kicks, skaffade på samma gång där ett såndär club kort. Fick ett parfym prov på köpet, yey. Inne på h&m så hittade jag en svart fin kjol i läderimitation. Har länge sökt efter en tajt svart kjol och nu hittade jag den så jag kunde inte låta bli att köpa. Nästa gång jag gick förbi hyllan där kjolarna låg, var alla de svarta slut, som tur var hade jag min storlek i tryggt i min famn. Träffade Heidi i ginatricot, gick lite på stan, köpte tandkräm och mörkchoklad och letade efter de perfekta fikastället. Efter fikan var vi båda tvungna att fara hem. Jätteskön dag! :)




kjolen, 19,95 - 5 euro = alltså bara ca. 15 euro, vilket kap!

kram
emppu

Kommentarer
Postat av: sarah

skitsnygg kjol! :)

2011-02-09 @ 14:43:28
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0