I follow, I follow you deep sea baby


De var riktigt kul på jumppan idag. Emppu o jag hoppade hopprep i hela skolan o spelade lite pingis eller jag suger verkligen på allt som man måste ha göras med bollar, fattar inte hur man ska träffa dem eller så slår jag för hårt eller för sakta helt sjukt hur dålig jag är på de. Efter skolan kom jag hem o läste lite på hälso o så skjutsade mamma mej till stan o jag sprang in till kicks o köpa ett puder från make up store o sedan for jag till gymmet på step and body o var i salen en stund efter skönt!
Nu har jag varit i duschen o ätit mammas goda omelett och så har jag en ansiktsmask i ansiktet o så ska jag fixa naglarna o läsa på prov, ah vad mycket jag har kvar att göra!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0