now the pain is my pleasure

Tumblr_lg8ecfq1fv1qglcsho1_500_large
hejhopp idag har jag hunnit med en massa saker. ´Steg upp kl 10 o fixade en stor frulle med mama och sedan började jag dammsuga, torka golv i hela huset och sedan tvättade jag mina sminkborstar. Ett tips: om du tvättar dina sminkborstar med moisturising shampoo och conditioner så håller dom så mycket bättre än om du tvättar dem med nån dålig vanlig handtvål, jag tvättar mina med aussie mega moist, de fungerar finfint!
Sedan for jag till gymmet med emppu på zumba och tbc och så satt vi i massagestolarna en stund också. Då jag kom hem så färgade mamma utväxten med nån gammal hårfärg som vi hade köpt från frissan för länge sedan så de fanns inte riktigt mycket kvar så de blev inte så bra men jag måste köpa hårfärg imorgon på samma gång då jag ska till stan, nu ska jag  kolla på stylisterna och dricka icecoffe,yum!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0