powersmoothie


Tjena mittbena, hade så himla mycket strul med blogg.se igår kväll, jag skrev ett jättelångt inlägg o så bara försvann de. Fy fasiken vad förbannad jag blev så jag sket i allt o gick o sova istället men nu skriver jag allt på nytt. Igår då man kom till skolan fick man snyggt rött läppstift i facet och sedan blev vi fasttejpade så man fick åla eller krypa sej ner i mullhagen. Där skulle man ju hoppa så att man sjunker ner i snön o jag hade mina röda converse o jag kan säja de va kallt som bara den. Sedan blev vi tejpade lite mer o denhär gången blev jag fasttejpad med heidi med o första steget man tog så föll man o så fick man krypa till dörren o då skulle man slänga av sej skorna och krypa i en tunnel som var gjord av pulpeter. Efter det till sminkrummet o fyfyfy först fick man shampoo eller nån tvål i håret, raklödder, parfym, glitterspray, hårmousse och bodylotion o hyi de bara rann ner i ögonen och överallt, de var ju supermysigt. Sedan kom de en massa ögonskugga och maskara på ögonbrynen så att dom såg ihopväxta ut o typ 4 cm tjocka, jättefint och en massa läppstift i ansiktet som inte ville lossna då jag tvättade ansiktet. Vi skulle äta mockarutor men de var nå salt/kaviar eller nått annat skit i dem så man tänkte spy ihjäl sej. Efteråt skulle vi dansa/jumppa lite och till slut var de bara abinasprogram kvar, jepp så var min första penkkis då jag såg ut som king kong korsat med en pizzabagare.
Idag började vi jobba med lera  på bildkonst så man blev ju lite klottig o härlig o så var jag på en aptråkig samling. For hem för jag hade hål och åt en bit tacopaj och så skulle jag ta en liten powernap, bara en liten o jag  hade lagat 4 alarm på telefon men jag glömde telefon i vessan så jag hörde inte då de ringde! Jag vaknade 14.30 o då hade jag redan missat spanska timmen/nästan hela timmen.
Efter min lilla powernap så for jag till fammo snabbt o så förde mamma mej till gymmet och så for jag på tbc och rpv o nu har jag varit i duschen och druckit en powersmoothie, nu ska jag kolla på stylisgterna. Huh va de blev långt hoppas ni orkar läsa, ha en bra fredagskväll!
/jojjo


Kommentarer
Postat av: sarah

Fan va sköne inlägg, dehär e no de längsta i hela historien! Å ja läst allt :))

2011-02-19 @ 20:44:52
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var kattmat i dide mockarutorna D:

2011-02-20 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0