Runebergstårta

Godmorgon, sovit gott? Jag har och länge.
Vi for igår kväll till restaurangen Pancho Villa. Maten fick vi snabbt, gott var det och man blev jättemätt. Till efterrätt blev det cheesecake för mi del, nam. Fint sällskap och mysigt var det. En riktigt bra fredagskväll.

Idag firar vi Runeberg och som tur var så såg jag att mamma hade köpt en runebergstårta till mej. De andra i min familj är inte så förtjusta i dessa bakelser men för mej är de nästan "ett måste" på den rätta dagen som är idag!


google

//emppu

Kommentarer
Postat av: emmi

- tack gånger två sötisar!

skönt att höra :) det är bra med mig med! kram

2011-02-05 @ 13:02:16
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0