Pump up the volume



Äntligen har jag ett alldeles eget gymkort, är jätteglad just nu, tack mami& papi!
Tidigare har jag hyrt kort vilket är bra om man är osäker på om man orkar gå på gym + att det är lite billigare, nackdelen är ju att de tar slut efter några veckor/månader. Så när mitt kort tog slut testade jag att vara utan nu i ett par veckor. Jag kom fram till den motionen jag fick var att gå hem från skolan varenda dag och några (väldigt få) power walks/jogging rundor. Inte så mycket, alltså har jag varit ganska lat. Gymkort fungerar för mej, de motiverar mej att röra på mej och jag mår alltid mycket bättre efter ett pass. De går ju att variera väldigt lätt med spinning, zumba eller köra i salen. Det känns bra att få börja igen efter en paus. Ska se om jag hinner redan till gymmet imorgon kväll!

//emppu

Kommentarer
Postat av: heidi

Va kosta de fö dej att hyra? Å hu länge had du? ;D

2011-02-24 @ 19:55:09
URL: http://heiditjejen.blogg.se/
Postat av: sabina

kosta de startavgift? o hu mycke kostar dedä som du köpte nu? =)

2011-02-27 @ 19:34:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/agostina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0