bim bada boom




Jag har inte sovit alls inatt, har haft så himla sjuk mage o jag fattar inte varför jag har haft sjuk mage lite sådär on off hela tiden på sista tiden så jag borde no kolla upp dedär snart. Och vilken migrän på morgonen, jag såg inget alls, allt var helt suddigt o de kändes som att huvudet skulle sprängas. Så har jag tydligen sträckt nån muskel i ryggen/nacken för de tar så otroligt sjukt i nacken o i halva ryggen då jag lutar huvudet snett bakåt åt vänster men aja de blir nog bra efter några panadol o icepower gel. Annars har jag vilat o läst på kemi i 3 timmar jag kommer ihåg nått iaf så hoppas jag blir godkänd i provet imorgon, nu ska jag kolla på lite heroes o läsa på lite kemi också.
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0