bloggtorka

love-ness
iphonen har jag redan men resten på bilden skulle sitta riktigt bra vet ni, så vackert o enkelt.
Samma basic dag igen, bussen till stan efter skolan o till gymmet på step and body, de va askul! Nytt program så de va riktigt bra, annars har jag nog bara läst på kemiförhöret som vi har imorgon. De kommer gå åt skogen eftersom jag fattar inte mej på bollar o streck o va de betyder. Imorgon är de en ganska chilldag bara 2 timmar i skolan o sedan teater resten av dagen o sedan kanske jag ska till stan med mama eller så blir de bodycombat på gymmet, njae jag vet inte får se. Nu ska jag nog dra täcket över mej o läsa på kemi fast de skulle vara mycket roligare att kolla på lite kardashians o äta chocklad men man får inte alltid som man vill.
godnatt!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0