lush














sofia om helsinkishopping:
Hej!
är lush produkterna i påsarna , kan du visa lite noggrannare eftersom man inte ser då dom är inne i dom gula påsarna.
det skulle vara jättesnällt av dej

Anonym om helsinkishopping:
Vad är det i paketen ?

Jag försökte ta bilder på allt men jag vill inte öppna paketen eller dom gula påsarna, de ser inte så intressant ut heller. De är en vanilj badbomb och en som luktar örter o nått sånt, dom är till mamma så jag vill inte öppna dem. I paketen så finns de en bomb och en tvål i de rosa paketet alltså och i de blåa fanns en duschgele och en tvål, jättehärliga produkter. Jag kan ju räkna upp alla som finns där ifall nån inte ser. Alltså ansiktstvättbit som passar superbra med ansiktsmasken cupcake och badbomb och 2 paket, en gele som dödar finnar på nolltid, lipdip som är en lipscrub som smakar jättegott, jag skulle kunna ta en sked o käka upp hela skiten, 3 tvålar i just washed the kids som luktar honung o himmel helt enkelt och dom två andra doftar citrus och grape och sånt härligt, lemonflutter, duschgele o de luktar inte vin eller nått åt de hållet utan som tropiska frukter + happy hippy och dom två svarta burkarna ovan så är ansiktsmasker.
Mina absoluta favoritproduker från lush är happy hippy, sexy peel och lemon flutter, alla luktar jättegott. Lemonflutter är nagelbandscreme eller man kan sätta de där var de e torrt typ överallt, underbart.
Då jag stiger in i lush så e de som att komma in i himmlen, de luktar så gott o alla e glada o vänliga, nu ska jag ta o slänga cupcake i ansiktet o kolla på paradise hotel, goodnight!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0