Vinterskor sökes

Inte så farligt mycket folk i gymmet fast det var öppet hus. Sitter nu i min stora myströja o kollar bloggar. Idag kom jag också fram till att jag behöver nya vinterskor. Dragkedjan på mina gamla älsklingar går snart sönder, synd eftersom jag verkligen gillade skorna. De var svarta, smala och bekväma att gå i. Hoppas jag hittar nya o snart. 
Jag har satt ett mål för mej själv imorgon och det är att stiga upp senast kl. 10. Jag ska försöka skapa lite rutiner nu och hittills har jag inte kunnat hålla mitt nyårslöfte. Nyårslöftet mitt är att försöka minska på att äta sötsaker men det har varit svårt pga all choklad jag fått på julen. Men på senast måndag blir de nya tag!


såhär ser btw en islykta ut dagen efter man skjutit raketer (eller heter det smällare?) i den

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0